måndag 7 mars 2011

Älskade mamma

Åh vad jag saknar dig! Du fattas mig nåt oerhört. Känner mig ibland så jävla ensam. Jag vill också ha min familj här, kunna åka och träffa er. Som alla andra gör med deras familjer. Kunna ringa mamma och rådfråga, undra, få tröst eller snacka skit. Men jag har ingen familj att åka till, ingen mamma att ringa. Jag har min nya lilla familj som jag älskar över allt annat, men ingen är som ens mamma, ingen.. Ingen kan ta den platsen, ingen kan fylla det tomrum du lämnade, ingen. Älskade mamma, önskar att du fått träffa Isbella! Jag ska berätta för henne vilken fantastisk människa du var. Hur jävla grym hennes mormor var. Den bästa mamman man kunnat tänka sig. Saknar våra stunder. Jag skulle verkligen behöva dig hos mig. Tänker på hur vi kunde ha haft det, det hade varit bra. Om allt bara hade skett annorlunda. Saknar dig hela tiden. Älskar dig alltid! Puss

2 kommentarer:

  1. Så fina ord...blir tårögd

    Kram fina Lena

    SvaraRadera
  2. Älskade vän! Bettan hade varit sååå stolt över dig o din fina familj! Hon ser ner på er varje dag och ler det kan jag lova! Älskar dig! // Emilia

    SvaraRadera