fredag 11 mars 2011

Fredag

Och Isabella och jag ska tok mysa, hoppas jag! Hon har varit aningens gnällig för det kommer tänder. Nu tittar den första uppe fram. Stora tjejen va :) Hon snorar också så det står härliga till. Nätterna blir inte roliga då alltså! Men, försöker tänka på att det är övergående. Men fan va jobbigt det är asså. Kände idag på träningen att man blev trött nästan direkt, gissar att det har med sömnen att göra. Micke ska på middag med jobbet så jag och Bellisen skulle åka till Linda och mysa men avbokade det då Isabella är som hon ät. Skönare att vara hemma när det är grinigt. Så, jag hoppas att hon är snäll så vi kan fredagsmysa. Dom två senaste gångerna på barnpassningen har hon börjat tjura. I måndags kunde jag gå in och trösta lite, sen kunde jg fortsätta ett tag till. Idag ringde barnpassaren precis när passet var slut. Ganska bra timeing ändå. Men som sagt, tror och hoppas att drtta beteende ska gå över snart. Men, jag hinner ju iaf träna som jag ska så jag ska väl inte klaga :) Farmor var barnvakt igår också för fördra gången! Jag drog såklart till gymet. Det hade gått bra till en början. Men precis när jag ringde och sa att jag var på väg tillbaka satte hon igång. Helt tok röd av gråt var hon nät jag kom. Klandrar absolut inte farmorn, det ät inte lätt att veta vad hon vill! Plus att hon ÄR mycket gnälligare nu. Lite kärlek från mamman och mat sen var allt bra igen :) Tack för hjälpen farmorn! Det kommet gå super nästa gång! Nu ska jag blanda lite välling och få barnet att sova en stund. Jag ska glo på tv.. Plugget får vänta! Trevlig helg! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar