onsdag 18 april 2012

2 månader kvar!

Exakt på dagen om 2 månader beräknas hon komma! Jag mår för det mesta toppen. Det som är jobbigast nu är halsbrännan.. Men foglossningen håller sig borta. Det tackar vi för!

Idag var sista arbetsdagen för mig också! Kan liksom inte fatta att jag ska vara ledig igen nu!? Har ju bara jobbat i 8 månader. Jätte konstigt.. Förra gravititeten vid samma tidpunkt gick jg också på graviditetspenning men hade jobbat deltid i några veckor redan för jag hade sån foglossning. jag mår SÅ mycket bättre denna gång! Mycket mycket bättre!
Imorn ska jag börja med att sova! Micke tar Isabella till dagis som vanligt dom här två dagarna. Sen nästa vecka börjar vi med nya rutiner. Gud så skönt det ska bli!
Ska till bm också på etfetmiddagen. Kommer dock inte ihåg vilken tid.. Ska väga mig, är lite rädd för det då jag dom senaste veckorna ätit betydligt mer än jag behöver.. Blä för mig..
Just nu snor jag några mariekex som Bellis fick i påskas. Well well..

Hon har förövrigt fått en ny säng som hon verkar trivas utmärkt i! Hon har vägrat spjälsäng ett tag och därför fått sova med oss. Jag älskar det men faktum är att man sover så mycket bättre utan henne där.. Men att få gosa med henne bör jag ska sova saknar jag. Ville ju inte heller skuffa bort henne till en egen säng när lillasyster kommer. Ba - bort med dig nu, nu ar vi en ny. Hade ju känts lite taskigt. Men hon verkar trivas bra. Mycket skönt!

Så, 2 månader kvar. 2 månader av pyssel i hemmet. Har lite på "to do" listan som ska göras.
Men imorn börjar jag med att sova!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar