fredag 22 juni 2012

Får man vara lite bitter eller?

Jag älskar midsommar. Det ska vara sol, folk, mat, dricka (behöver absolut inte innebära alkohol) midsommarstång och fest.
Hade ju inte räknat med fest denna midsommar då jag skulle få bebis som jag nu fått, vilket är helt ok men jag kan inte låta bli att känna lite bitterhet.
På fejan läggs det upp bilder på glatt folk och alla är så himla glada och har det super mysigt.
Jätte roligt för er, verkligen. Jag hade också varit en sån glad prick om det inte vore så att jag nu sitter här på svärmors altan men Mickes mormor och bebisen.
Jessica, Sonny, Micke, Isabella och svärmor har gått ner till midsommarstången. Kul.
Jag kan liksom inte följa med då muffen är i läkningsprocessen och GÖR ONT! Jag vill också se en stång och folk som dansar fult.
Mina hormoner sen då. Kan börja grina för minsta lilla. Känner nu att skulle jag släppa lite på "garden" nu så har nu böl Lotta i farten. Tycker lite synd om mig själv va.. Är det ok eller?

Hoppas ni får en trevlig midsommar iallafall godingar.
Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar