lördag 4 augusti 2012

Jag, Nellie, hästar, kossor och härliga landsvägar!

Vaknade upp till ett tyst halvtomt hus.
Bästa Micke hade tagit med Bella och åkt iväg så jag skulle få sova lite.
Tack för det raring!
Låg och funderade på om jag skulle ligga kvar och försöka få Nellie att somna om eller ta oss ut på en morgonprommis. Valde det sista alternativet. Har saknat det som sjutton och gud så härligt det var!
Ca 1,10 tog det. Var duktigt slut när jag kom hem igen :) Men härligt slut.
Åt en liten "brunch" och tog en dusch och la mig med tjejerna som skulle sova middag. Var fylld med en sån där härlig "vilkenunderbardag" känsla.
Den känslan byttes snabbt ut mot barn som inte ville komma till ro och därmed gråt och skrik, det medförde ju självklart tjafs med mannen.
Jorå satte, vilken underbar dag var det va..?
Får ge mannen en puss sen och försöka få harmoniska barn så blir det nog en underbar dag iaf.
Vi får väl se.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar