söndag 26 september 2010

En helvetesnatt och en himelsk natt

Natten till lördag var sjuuukt jobbig! Hon vaknade 00.30 efter att ha somnat runt 21.00, 22.00 nångång, minns inte riktigt.. Vägrade somna om och jag höll på att krevera av trötthet. Micke tog över så jag kunde få sova lite men inte fan kunde jag somna.. Sen började hon skrika, gick dock över med lite mat. Hon somnade om sen vid 03.30! Då va jag tvungen att gå på toa så sömnen rubbades ytterligare.. Efter det vaknade hon vid 07.00 och ville inte somna om direkt heller. AAAHHH!! Gick upp vid 09.30, sket fullständigt i morgonpromenaden, åkte och storhandlade istället. Fy så trött jag var! Micke skulle åka och träna så vi la oss i sängen och sov tills Micke kom hem igen, så skönt! Och väldigt behövligt! Så inatt. Bästa någonsin tror jag! Hon somnade vid 21.00, jag vid 22.00. Och hon vaknade först vid 02.50! Fan jag fick sova 5 timmar! Längsta sen hon kom till världen! Kvittrade upp på toa sen tillbaka till sängen och sov vidare. Hon vaknade några gånger till sen men somna om direkt. Tack underbara bebis, fortsätt gärna med dom rutinerna! Nu ska jag köra lite pilates, sen kanske en fika hos svärmor. Puss på er!

2 kommentarer:

  1. Haha ja visst är det en gullig bild och benvärmarna är sååå söta :). Ja, gudarna ska veta att det går upp och ner med de små liven i början. Jag är så tacksam att Noelia fattat att sova på natten is the thing nu och sover alltid sina 11,5h och det är makalöst underbart och livsviktigt för att man ska kunna vara en bra förälder sen på dagen för utan sömn orkar man bara inte. Tänkte lägga till dig på min blogglista om jag får. Ha det så gott alla tre! Kram!

    SvaraRadera
  2. Gud så skönt! Längtar tills Isabella fattat grejen också ;) Visst får du det! Roligt!

    Ha d fint ni me allihop!
    Kram!

    SvaraRadera