lördag 18 september 2010

Lördag..

Och den bästa lördagen på länge känns det som! Började i Solna centrum, Isabella var hur bra som helst! Låg och kolla lite i vagnen först sen sov hon hela tiden. Så bra. Micke fick sig en kostym, jätte fin. Hans rumpa i kostym byxor är verkligen väldigt trevlig! Köpte massa annat småplock också.. Blandannat fick jag mig ÄNTLIGEN en vattenkokare, eller jag vet inte om den heter så men den är ju till för att koka vatten så det borde ju gå bra att kalla den så. Hittade små vantar till Isabella, hon brukar bli lite kall om tassarna när vi är ute och knallar och det vill vi ju inte. Hittade världens sötaste strumpor också :) Dom vita nederst är vantarna.. Helt otroligt så hade dom en lånetelefon på 3! Lämnade in min för högtalaren är trasig. Så nu mina vänner kan ni ringa mobilen igen :) Såg så roligt ut när han tog fram "förbandslådan" med den. Emergency kit liksom.. Och telefonen är ju skit sexig.. Ser det inte ut som en förbandslåda? Efter shoppingen åkte vi till Martina och Koffe som bor i Solna så det passade ju utmärkt. Fick äntligen en Märta-latte i magen(hon gör världens godaste latte)! Jätte mysigt var det och så skönt att få skratta lite med henne! Kollade på lite sjuka bilder som vi tog för nåt år sen när vi haft picnic i grimsta, HAHAHAH! Så fulla och störda, en härlig tid ;) Hennes mamma, syster och systerdotter kom förbi också. Dom tyckte Isabella liknade Micke när hon skratta. Kanske hon börjar gå åt Mickes håll nu. Annars har vi ju bara hört att hon liknar mig om dom överhuvudtaget tycker hon liknar nån. Jätte kul att få träffa dom också iaf! Dom är så fina den där klanen. Helt underbara! Nu blir det mys resten av dagen. Kycklingfajitas står på menyn ikväll. Mums! Avslutar med en bild på en tränande Isabella som inte pallar mer ;) Kämpa på älsklingen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar