fredag 17 juni 2011

Halloj

Ligger och glor på tv i sängen, lillfisen sover. Var på BVC idag för 1års sprutan. Började gala som som sig bör men och har nu sovit i ca 2,5 timmar. Jag blir ju väldigt glad om det är den ända biverkningen hon får. Det har gått bra de andra gångerna så jag är optimistisk. Jon var 76 lång och jag tror vikten landade på 9990. Är inte riktigt 100 där men runt där var det iaf. Hämtade ut min midsommarnlänning som jag lämnade i igår för uppsyning, säger man så? Den hade en hemsk längd när jag fick den, precis på knäna ni vet, inte fint. Bort med 5cm och den blev jätte fin. Tror denna midsommar kommer bli så mysig. Vi ska hem till svärmor då genes man fyller år nån dag innan. Mina svägerskor med deras familjer ska dit och alla ska sova kvar. Bubbel, dauqiris, rose, god mat, lek med barnen och massa babbel såklart. Längtar! Imorn ska jag ut med jobbet, middag på hard rock, innan dess nån öl på nåt hak. Ska bli skit kul det med :) Ikväll blir det dem berömda tacoburgarna och mys med mina hjärtan. Trevlig helg på er! Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar