onsdag 8 juni 2011

Härligt

En sjukt mysig dag är till ända.. Började med ett besök från min svägerska Jessica och hennes hund Rambo. Erika och Adrian kom förbi också, åt lunch fikade och massa babbel, helt underbart! Isabella fick ett par sandaler av J som var såååå jäkla fina! Ska à en bild med vanliga kameran så ni får se. Hon jobbar ju i en skobutik så det blir liksom hon som fixar pjucken åt sin guddotter ;) Tack söta du! På kvällen hade Tindra avslutning i skolan då det var picnick gör hela slanten. Va in på Ica efter picbicken och när jag går ut från affärn så kliver Anders Bagge ut ur sin bil och knallar mot affären!! Äntligen fick jag se honom! Erika har sett honom flera gåner där, Micke med, men inte jag, förens bu :) :) Jag är en sucker för honom! Min dag var gjord efter det, har inte haft ett sånt smile på länge.. Nörd? Kanske, men de skiter jag i, I löv him! En härlig dag! Fick inbjudningskorten idag också, texten är ju för fan lila!! När vi skrev dem hade var det grå färg och ingenstans stod det att det skulle bra lila. Men, jag har bestämt mig för att inte boja över det, tråkigt visst, MEN det är inte hela världen.. Så, lila text it is. Nu ska jag försöka få min underbara dotter att sova, det delar ju inte vara aktuellt om man säger så, får väl leka ett dag sen sova.. Btw så har hon börjat ställa dig upp het själv. Hon har kommit hela vägen en gång på golvet, flertal gånger i sängen, så roligt! :) God natt nu!

2 kommentarer:

  1. Bagge is the shit!!! Vem älskar honom INTE? Man vill bara krama honom :)
    Oj, ställer hon sig upp utan stöd eller med hjälp av ngt? Duktiga bruden.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Med hjälp står hon och går mellan sker, hon kan ställa sig själv oxå, men det är vingligt :)

    SvaraRadera