måndag 1 november 2010

Halloj!

Shoppingen i fredagas gick utomordentligt bra! Lite klappar och lite kläder till mig, mycket bra! Satt och sorterade MASSA kort som vi framkallat igår och la in i Isabellas album som hon fick i doppresent. Fett jobbigt då alla kort var för stora så jag fick sitta och klippa vartenda kort så det passade.. Hej och hå liksom! Det är det minsta man kan välja på sidan där vi framkallar så nästa gång ett album inköpes här ska vi kolla måtten! Hursomhelst så blev det jätte bra och jag känner mig så duktig som tog tag i det och inte lät det ligga i 100 år som man annars gärna gör. Var hos min fina mormor idag! Hon är så fin. Gulligaste mormorn man kan ha! Lunch och fika, så mysigt. Och Isabella var vaken och snäll hela tiden. Ja, just det! Ikväll skulle jag ÄNTLIGEN till gymet och svettas lite! Pratade med dom i onsdags eller torsdags och damen i luren sa: "skickar iväg detta ikväll så det aktiveras ikväll också så kan du gå och träna imorgon." Wehoo tänkte jag. Åkte ikväll, Micke skulle roa Isabella medans jag fick mig en liten träning. Perfekt! Kommer till gymet, drar mitt kort och lampjävlen blinkar rött! Försökte lite mer men rött rött rött! FÖRIHELVETE! Asså sånna där saker gör mig gaaaalet förbannad! Vi har planerat, taggat, längtat, och åkt en jävla bit och så är det inte aktiverat! Ringde på stubben men alla idioter var upptagna. Ringer imorn och kommer vara världen jävla bitch, det är jag bra på. Det är inte ok, hela kvällen sabbad.. Tur att jag har Isabella som man kan titta på så försvinner allt agg och alla problem! Älskar dig mest av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar