tisdag 16 november 2010

Ingen lust!

Jag har ingen lust till nånting just nu! Ingen lust att blogga, ingen lust att promenera, ingen lust att träna, ingen lust att äta bra, ingen lust att städa, ingen jävla lust till nånting! Och det är inge roligt.. Tycker om att göra saker om dagarna så man känner i slutet av dagen att man fick ut nåt av den och då blir man nöjd. Så jag är ganska onöjd just nu alltså. Tog arslet och Isabella till bromma idag iaf. Köpte "påfylling" till kalendern, snart nytt år ju, nytt år nya tag! Hej å hå.. Köpte lite dregglisar också, hur många man än har så har man inte tillräckligt verkar det som. Vet ni vad dregglisar är? Såna där trekanter man knäpper om barnens hals så dom dreglar ner som istället för kläderna, en väldigt bra uppfinning måste jag säga. Hittade en ganska bra bild som förklarar vad jag menar, ser ni hur blöt den är. Detta efter ca 10 min.. Mickes första fardag fick vi ju fira i söndags också. Han fick en tröja som var skiiiit snygg på honom! Jag blev så nöjd med köpet :) Och en fin mugg spm det stog PAPPA på såklart :) Och en dukad frukost, dock ingen på sängen för han gick upp tidigare med Isabella. Men mysigt var det! Sen åkte vi till svärfar och hängde hela dagen. Jag trivs så bra där, ingen aning om varför jag bara gillar det.. En liten kärleksförklaring till pappan på koppen på farsdag Leker med Farfar Isabella har börjat ta flaskan lite! Så roligt. Men, ena dagen går det bra, den andra totalvägrar hon så vi har en bit kvar.. Men vad jag har förstått av att lyssna på andra mamor så tar det tid. Så, tålamod Lena! Det är ju inte min starka sida. Men den har nog fan blivit bättre sen jag blev mamma.. Titta vad duktig jag är ;) Ikväll blir det färdigmat, inte bra jag vet. Men jag har INGEN LUST att laga mat.. Puss & Kram!

1 kommentar:

  1. Oj, greppar hon flaskan oxå? Vad duktig hon är! Jag tror som du oxå skrev att man måste ha tålmod, snart tar hon flaskan utan problem :)
    Kram

    SvaraRadera