fredag 7 januari 2011

Det är en vanlig dag

det är en vanlig dag. Nej det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag HURRA HURRA HURRA för mig! :) Älskling hade fixat fin mys frulle! Fick en gryyyym present också, en ost&vin provning! Han hade tejpat på en lapp på en vinflarra så det tog ett tag innan jag märkte själva grejen :) Man kan välja mat&vin också, men eftersom att jag är en riktig sucker for cheese så blir valet helt klart ost&vin! Fan va roligt alltså, har velat gå på en jätte länge. Han är så bra min älskling! Tack fina! Nu ska det förberedas inför kvällens kalas. Familjen kommer på middag och imorn kommer några vänner. Jag fullkomligt ÄLSKAR att fylla år! Dock inte att bli äldre.. Puss, kram och kärlek till er! Framsida, en helt vanlig flaska rötjut Men på baksidan fanns en ovanlig etikett :)

1 kommentar:

  1. Grattis ännu en gång och hoppas du blir riktigt firad i dag och imorgon! :)

    Kram

    SvaraRadera