söndag 9 januari 2011

Födelsedagsfirande

Hela jäkla helgen har varit i mitt fokus :) Är det inte fantastiskt ;)Hahah.. På fredagen kom ju familjen hit. Den enda som fattades var Jessica och Sonny som var bortlovade på annat håll tyvärr men hon fick vara med lite eftersom Nettan skickade mms hela tiden på vårat vindrickande. Gjorde lasagne som verkade gillas av samtliga, skönt! Och massa jävla vin dracks det! Jag, Erika, Nettan och Micke tömde en dunk och öppnade en flaska. Fy fan, men jag lyckade hålla mig från att spy iaf men mådde sådär igår asså. Märkte att babysim är jävligt bra mot baksmälla. Mådde mycket bättre efter plasket. Och det var ju dags för dyket igår på babysimmet. Självklart klarade hon det fint, men Micke fick göra det. Men nästa gång ska jag nog prova. Jaja, åter till fredagen, fick av bästa svärmor och hennes Kenneth en symaskin! Äntligen äger jag en! Har velat haft en i hur många år som helst. Tusen tack för den! Svägerskorna och deras karlar stannade till 01.00 ca. Herregud jag har inte varit uppe så länge på fan ett år känns det som. Men det var hur trevligt som helst! Och igår kom mina älskade vänner hit, ännu en middag. En liten salladsbuffé. Drack lite mera vin och skrattade lite till. Också denna kväll jätte trevlig men ganskamycket lugnare, vilket var skönt. Vännerna åkte vid 21 och jag däckade direkt, Isabella somnade också på stubben. Hon vaknade vid 23 av en dröm tror jag för hon vaknade och skrek, vilket hon aldrig gör om hon bara vaknar som vanligt. Försökte ge henne mat men hon somnade direkt. Sov sen till 06, la henne i våran säng och sov vidare till 07,30. Då gick Micke upp med henne och jag fick sova vidare till 09,40! Så underbart skönt och behövligt. Steg upp och möttes av strålande som och snön droppar från taket. Kan det bli bättre!? Har alltså haft den grymmaste helgen. Ett stooooort tack till alla som var med och gjorde den! Lite bilder från lördagen Vi fixar käk :) Isabella hade också trevligt :) Tack alla nära och kära för allt! Ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar