söndag 2 januari 2011

Nytt år, nya tag!

Fan va klyschigt men ändå varje nyår så känns det så. Man ska fixa ditten och datten men inte fan lyckas man med nåt utav det. Iaf inte jag, så därför har jag bestämt mig för att lyckas med det jag vill lyckas med detta år. Det har inget med beach 2011 att göra, nåt helt annat. Väljer dock att hålla det för mig själv, då kanske jag lycka.. Den som lever får se :) Vi hade iaf en jätte mysig nyårsafton. Åt och drack gott, chilla och mös. Hela familjen låg i sovrummet vid 12-slaget. Isabella sov i sin säng, jag och Micke låg i våran, Nemi låg under sängen säkert livrädd. Isabella sov 10 timmar nyårsnatten! Fatta hur många timmars sömn jag förlorade för att man skulle säga gott nytt år och pussas klockan 12..! Hade ju verkligen kunnat gå och lägga mig men det känns lite tråkigt va.. Sen så blir jag lite besviken på det här med välling. Jag trodde ju att flickan skulle börja sova hela nätter när hon får välling innan hon ska sova, men icke.. På nyårskvällen drack hon lite ersättning innan hon däckade. Två kvällar har hon fått välling innan sovdags men inte fan sover hon hela natten. En sak som är bra dock är att hon slutat äta nattmål. Nån enstaka gång vill hon ha mat men annars är det in med nappen ba och gosa lite så somnar hon igen. Trodde jag skulle få kriga som fan när det var dags att sluta med nattmålen.. Lite bilder från våran afton här hemma :) Pussel och kraaaam! Happy new year folks! Nemisen var med och firade såklart :) Puss mina hjärtan! Min familj :) Älskar er mest! Festen börjar lida mot sitt slut, gäääsp..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar