söndag 16 januari 2011

Lite gladare..

Försöker att tänka positivt och inte grubbla. Svårt men det går framåt iaf.. Tack till min älskade Micke som kramar mig när jag behöver :) Och fina vänner för att ni finns! :) Var på bvc i fredags. Så här såg det ut: Vikt: 8510g, börjar bli riktigt heavy alltså! Längd: 67,7 cm Huvud: 43,2 cm Inga anmärkningar från läkaren heller. Alltid lika skönt! Söndag idag då.. Hatar att Micke måste jobba imorn igen! Det är så jävla mysigt när det är helg och han är hemma. Igår var vi på babysimmet och JAG gjorde dyket med Isabella :) Det gick fint. Skönt att den nojjan är borta.. Anmälde oss också till fortsättningskursen också. Vete fan hur vi ska ha råd med den men det löser sig. Fick ju en elräkning på 3800:- MEN, det är faktiskt inte så mycket om vi jämför med andra som bor i hus, och den är för 2 månader. Men iaf så är det fett mycket pengar för oss just nu. De är KNAS i plånkan kan jag ju säga.. Men men, allt löser sig. Tror det ska bli min nya livsfilosofi.. Efter plasket så var det kalas hos svägerskan Nettan och svågern Danne. God mat och lite vin. Dock hade inte Isabella sovit som hon skulle under dan så hon va skit förbannad av trötthet efter ett par timmar där så då var det bara att packa ihop och säga adjö. Fick ett jätte fint armband av Jessica i sen födelsedagspresent med en berlock på som betyder lycka. Tack fina hjärtat! Idag blir ju höjdpunkten nypremiären av Solsidan! Så efterlängtat! Bästa :) Fast min lilla 6-månaders bebis är ju framförallt det bästa :) Här busas det i soffan, och på golvet.. Försöker få henne att krypa men det går mest runt och bakåt. Ja, gör inget annat mig glad så gör iaf detta det! Älskade barn!

1 kommentar: