fredag 11 februari 2011

Försök till träning dag 2

Isabella har sovit som en KRATTA dom senaste nätterna, till våran stora förtvivlan. Hon har ju haft grym sömn på nätterna men nu har det hänt nåt.. Suck.. Så inatt vaknade hon ca varannan timme, behövde inte mat varje gång men vaknar med grin, in med nappen och mysa lite. Om inte det funkar så är det bara mata. Tror jag ska prova ikväll att övergöda henne, kanske funkar. Det gjorde det för svägerskan och Adrian. Är beredd att pröva allt för så här kan vi inte ha det! Anyway, jag och Erika skulle till gymet då det är barnpassning idag. Men imorse kände jag att jag pallar fan inte! Klockan var ca 07.00 då.. Fick sova ett par timmar och kände mig piggare då så jag ringde och sa att vi kör ändå! Ok, först skulle ju bilen borstas av, asså fuck va mycket snö det var på den och då körde jag ändå med den för inte mer än 24 timmar sen. Galet. Efter mycket pust stånk och stön så kom jag iväg. Men alltså, jag såg ju inte vart vägen börja sluta eller svängde, fett läskigt. Ringde Erika igen och hörde om hon tyckte det var en bra idé att åka? Nej, hon var lika nojig som jag. Så jag vände och åkte hem. Tack och hej. Ska inte ens försöka när det är väderkaos. Nu har jag lärt mig det. Känner att jag har en förkylning på g också, nyser också kittlas det lite i näsan. Isabella är också lite snorig och hostig. Varför är det alltid så, när man kommer igång med träningen så blir jag fan alltid förkyld, blä! Har gjort en kopp dunder te, färsk ingerfäa och citron, kanske lite honug också. Kurera kurera! Ikväll blir det fredags mys så det står härliga till. Tacoburgare sen chirre och godis :) Inte bra men va fan, är det fredags mys så är det! Isabella fick sin första tandborste också :) Nu ska gaddarna underhållas! Fredags svull! Nu ska det borstas :) Somnade med flaskan själv, en sak som är bra iaf! Borde väl vila nu med men tycker det är så svårt att sova på dan.. Trevlig helg på er! Puss & kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar