torsdag 17 februari 2011

Nu jävlar händer det grejer!

Tro det eller ej mina vänner men jag Lena Strandell ska börja PLUGGA! Måste såklart börja med en del gymnasieämnen för att överhuvudtaget komma in på det jag sen vill läsa till, nämligen förskolelärare. För första gången i mitt liv har jag hittat något som jag vill göra. Ojojoj, detta är en sensation! Ni som kände mig under skolåren vet ju hur bra det gick.. Ringde till H-by gårdsskolan idag då jag behöver betyget därifrån(som är ett stort skämt)och pratade med Nils-Erik. Hahaha.. Gamla studierektorn. Han sitter kvar :) Lite nostalgi. Detta känns så spännande! Jag är riktigt taggad. Det var ju över 11 år sen jag plugga!! Om man inte räknar körkortet.. Ett stort tack till min älskade väns storasyster Linda också som hjälpte mig hitta starten! Tack igen :) Wish me luck now guys!

2 kommentarer: