tisdag 17 augusti 2010

Denna kärlek!

Ja, alltså denna kärlek jag känner för mitt barn går fan inte att beskriva! Man har ju hört alla nyblivna föräldrar berätta om denna underbara känsla. Och man förstår det verkligen inte förens man har sitt alldeles egna lilla knyte i famnen. Att hon, denna lilla söta krabat är en blandning av Micke och mig, att vi två har skapat detta, det är helt sjukt mina vänner! Spricker av lycka och kärlek när jag tittar på henne. Livet har verkligen en helt annan mening nu än tidigare. Missförstå mig inte, livet hade absolut mening innan också, men nu, helt annat.. Inget annat finns när hon ligger och sover i min famn. Inga problem, ingen stress, ingenting.. Det är helt sanslöst vad jag älskar henne! Min lilla fina Isabella! Önskar bara att min familj fått se och träffa henne.. Kan bara föreställa mig stoltheten mamma skulle känt, och hur beskyddande och stolt brorsan skulle varit :) Min fina bror, fan va jag saknar dig!! Älskar dig så! Nu får jag sluta skriva, annars kommer jag börja böla.. Älskade Isabella! Du gör mamma så lycklig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar