tisdag 31 augusti 2010

-1,5 kg!

Inte så mycket men det på 1 vecka och utan att gå på diet :) Skönt att se att det händer nåt iaf! Motivationen har inte försvunnit det minsta, mycket tacksam för det! Har sånna jävla skavsår på tårna, inga skor vill gå med mig, men det skiter jag i.. Promenaden på morgonen är obligatorisk och får inte hoppas över! Oavsett sår på tårna.. Bokade dopet igår.. 2 oktober doppar vi henne i vattnet.. Mysigt att träffa alla och skönt att få det gjort. Vi vill hålla det litet så vi bjuder bara dom närmsta. Och min mobil har pajjat.. IGEN! Får inte ut nåt ljud från den och jag hör inte den som ringer till mig, ringaren hör mig, men jag hör inte ett skit.. LG är INTE att rekomendera mina vänner! Lite nya bilder på min fina: (samma som på fb, men nån kanske inte sett dom där)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar