torsdag 26 augusti 2010

Nu jävlar!

Jag är så jävla taggad på att losa kilon nu! Hoppas motivationen håller i sig bara! Den har ju en förmåga att försvinna efter typ 1 dag.. Men nu har det gått 3 dar så det ser ju riktigt lysande ut ;) Ingen diet utan morgonpromenader och mindre, nyttigare och oftare portioner mat. Va och handla lite nyttigheter idag, man, eller iaf jag brukar bli så sjukt sugen på nåt på kvällen så detta är mitt nya godis: Va hos frissan igår med Isabella. Alltså det var jag som färgdes, Isabella var bara med. Var riktigt orolig att hon skulle skrika som hon så vänligt ofta gör, men hos gastade i typ 1 timme innan så hon sov som en stock! Började gnälla lite men då tog jag upp henne och hon slocknade igen :) Så skönt! Men hade ju duktigt ont i armen efter typ 1 1/5 timmes ihållande av barn, vågade ju inte flytta på henne, då kanske hon vakna! Men, tack söta barn för att du skötte dig under den tiden! Sen var det full sång igen.. Fick första paketet från Go´boken igår. Jävla puckon som stoppar ner det i brevlådan så all annan post blev blöt.. Det regnade ju lite igår.. Aja, här är Isabellas första leksaker: Annars går dagarna på här, det är lite roligt för ingen dag är den andra lik! Det är man ju inte van vid, I like it. Har hållt oss hemma mer eftersom hela förra veckan va vi ute och åkte runt, och hon verkade inte gilla det. Men, hon har varit snällare denna vecka. Men imorn åker vi en stund till Geli och Alina, måste ju gör nåt någon dag! Lite bilder på min fina :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar