söndag 15 augusti 2010

Uppdatering..

Jaha, vad har hänt sen sist då..? Jo, i onsdags.. Ja, va gjorde vi då? Just det! Jag och Isabella åkte till Yvonne på kvällen. Hon fyllde år så middag och tårta blev det. En mycket trevlig kväll! På torsdan åkte vi iväg igen, denna gång till min kollega Mia i Huddinge. En annan kollega Yanina var också där. Jag har nämt dom båda tidigare här.. Dom har ju också en varsin liten tjej (vilket jag också nämt) så det blev en liten barn-dejt. Har inte träffat Mia på jätte länge och hennes Linn hade vuxit så mycket! Blev nästan lite chockad.. Sist jag såg henne var hon som Isabella typ, och nu är hon 6 månader och en stabil liten plutt! Och det häftigaste håret ever har flickebarnet! Det var brunt när hon föddes, sen växte det ut blont, vilket nog är ganska normalt, men jag har aldrig sett nån bebis med sånt här hår! Kolla va ballt: Yanina sa nåt som fick mig att tänka efter.. FILMA! Och ja fan, det är klart man måste göra! Så, vi åkte till El giganten igår och köpte en filmkamera! Nu känns det bara tråkigt att vi inte hade en tidigare som när hon föddes. Inte för att jag skulle velat filma själva förlossningen men precis efteråt, när hon kommit ut.. Aja, nu har vi en iaf! Kommer användas mycket! Åkte till Helena i fredags och hämtade mer(!)kläder som hennes lilla super söta Moa växt ur. Jätte fina kläder! Två byxor från Lundemyr med texten ÄLSKLING på rumpan! I love them! Har varit på jakt efter sånna men inte hittat just dom. Så, tack igen Helena!! Mia, Yanina och Helena tyckte Isabella är lik mig :) Så roligt att höra! Kanske är det, som Helena sa, för att dom känner mig. Alltså kanske Mickes kompisar tycker att hon liknar honom mer. Men det är skit kul att höra att hon liknar mig! Imorn börjar Micke jobba igen så ikväll blir det mys mys mys! Och jag och Isabella får klara oss själva om dagarna! Men, det ska nog gå bra.. :/

2 kommentarer: