fredag 17 september 2010

Bvc, fika och lite annat..

Längd: 60 cm Vikt: 5565 g Huvud: 39,5 cm Isabella har lite skorv på ögonbryna, visste inte att det kunde sprida sig och bli som exem! Sköterskan sa att jag skulle ta babyolja, låta det sitta en stund sen skrapa lite. Efter bvc åkte vi och hälsa på Erika och Adrian. Skit mysigt! Han är ju så söt och go! Fick höra han skrika också :) Han har ju alltid varit så tyst och snäll är vi träffats men nu tog han i från tårna och sjöng ut. Sötnöten. Pratade ihop oss om presenter till svägis Jessica och sväris Inga-lill. Den till Inga-lill(svärmor alltså)var ju klar så dom skulle ta hand om den till Jessica. Mycker bra blir det nog och hoppas dom blir glada. Jag skulle bli JÄVLIGT glad för Jessicas present iaf ;) Avslöjar efter söndag som sagt.. Isabella och Adrian var så söta när dom låg på soffan och tränade tillsammans. Isabella stödjer nu upp sig på underarmarna när hon ligger på mage, så roligt att se dom utvecklas och bli mer och mer "stora bebisar"! Fan va söta dom kommer vara när dom leker och rultar omkring sen! Provade en ny grej imorse på promenaden när Isabella började skrika, satte henne upp i vagnen. Det gick en stund och hon var så söt <3 Ska upp och möta Micke sen vid affären och inhandla tacos :) Fredagsmys, javisst :) Hämta ut mina andra skor ska jag göra också! Och imorn blir det mer shopping i solna. Micke måste ju ha en kostym till dopet.. Och jag måste ha en jacka till hösten ;) Sen får det fan vara slut shoppat för min del! Efter shoppingen ska vi ta en fika hos älskade Martina! Det var så länge sen jag träffade henne och jag har saknar henne gaaalet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar