torsdag 30 september 2010

Eftermiddagstv

Alltså det går så mycket bra på tv på eftermiddagen! Först Beverly hills x2. Är så glad att den börjat rulla igen! Det bästa var ju när man kom hem från BB och det gick TRE avsnitt om dagen! Lika bra att det bara går två avsnitt om dan så man inte blir en soffpotatis totally.. Offrade faktiskt avsnitt nr 2 för en liten prommis, vill bara försäkra mig om att ni inte tror att mitt liv kretsar runt tvn ;) Sen, Top model. Tröttnar liksom inte på det heller.. Förmiddagen är ju inte heller så tokig med Våra bästa år, top model igen, Tyra Banks show och Hem till gården(ja, jag vet, har nog fått mitt intresse för b-serier av min kära mamma). Jaja, skit i tvn nu. Vilket underbart väder vi haft idag! Hoppas VERKLIGEN det håller i sig tills på lördag! Har hört idag av tre personer att det ska bli den kallaste vintern på länge :( En sa: "Inte så mycket snö men kallt". En annan sa: "Kallaste vintern på 100 år"!! Jag säger: Skit på vintern och kylan! Dags att binda elen! Idag när Micke kommer hem från träningen ska vi sätta ihop tältpinnarna till partytältet inför lördag. Sådär spännande va.. Hoppas allt går smidigt och utan hysteriska utbrott från min sida ;) En hög jävla skitungar stod utanför konsum varav en tog kort eller filmade mig när jag kom ut från affären! Radera på en jävla gång bad jag honom snällt. Ska kolla upp vem han är om han går i Mickes skola, där Micke jobbar alltså. Skitungar borde inte få ha kamera i mobilen! Åhh! Isabella vill typ bli buren hela tiden nu, fett jobbigt! Men men, bara bära det. Kram sålänge..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar