måndag 6 september 2010

Hello hello!

Fan va segt det går på bloggfronten nu asså. Men man måste ju prioritera sakerna som ska göras. Känner att det är lite mer prio att duscha, äta och ha ett städat hem. Ni försår säkert va..? Såg det sjukaste jag nånsin sett igår! Vi va hos min moster och man på Tyresö. Dom bor precis vid en sjö, hur fint som helst, och balkongen där vi satt och fika ligger mot den sjön, så hör vi ett motorljud tvärs över sjön, högt som attan låter det och Janne sa: Nu ska ni få se! Ok, vadå tänkte vi..? En liten gummibåt visar kommer fram bakom buskarna och har ett "flygsegel", tänk sällskapsresan när dom åker skidor där Stig-Helmer fastnar i en sån flygmojäng och drar iväg, typ ett sånt segel, och lilla gummibåten drar på och lyfter!! Hahahah, det pirrade i hela magen av att bara titta på asså! Och han flög högt som faaaan!! Skulle aldrig i hela mitt liv sätta mig i nåt dyligt! Fick ju fan dödsångest av att kolla på galningen. OCH det värsta är att han har bygt den lilla "flygbåten" själv! TotaLly mad asså!! Hahah! Roligt att se var det iaf, trodde man såg i syne.. Var hos Emilia i lördags och hälsade på. Magen hade blivit stor och fan va mysigt det är när den sitter på nån nära så man får gosa med den! Hon (som nästan alla andra) tycker väl inte att det är sådär jätte kul.. Stackarn! Men jag lovar dig Emilia: Det är VERKLIGEN värt det sen när lillskiten är ute! Jag vet ju förstås att det inte gör det hela lättare nu men säger det iaf :) Och jag kände han sparka! Gosigosigos :) Nu vakna fislisa (fan vilka pruttar hon kan lägga!) och pattarna stramar så, nu vet ni vad jag ska göra! Puss sålänge!

2 kommentarer:

  1. Haha ja jäklar vilka fjärtar de små kan lägga, vilken odör :S

    Kan ju säga att man blir råpepp av dina statusar på fejan om dina promenader. Fortsätt så :) Först sitter man hemma o tänker att man inte orkar gå ut och precis när man tänkt tanken så ser man din status och tänker att man kanske borde dra sig ut ändå :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Va roligt!! Gla ja blir :)
    Det känns sjukt skönt att ha kommit igång! Det går sakta men säkert neråt på vågen :)
    Gick ju upp 23 kg!! Fy fan asså..

    Hoppas allt går bra för er!
    Kram tillbaka

    SvaraRadera