torsdag 16 september 2010

ZZzzzZZzz...

Nu har hon sovit i ca 3 timmar.. Visst är det skönt men jag har inget att göra längre! Har förberett det jag kan till middan, Micke slutar nu 16.00 och ska köpa med sig resterande så jag kan inte laga mat än heller. Och hon kommer nog vakna precis när Micke kommer hem så jag får amma och han laga mat.. Jag vill verkligen laga maten! Det är så skönt att stå där bland kastruller och slevar och inte behöva leka med bebis en stund. Missförstå mig inte, jag älskar att leka med Isabella men det är skönt att fokusera på annat ibland.. Mina jätteblåa skor har kommit :) Var ju tvungen att skicka tillbaka dom och byta storlek as you all know.. Hämtar ut dom imorn när vi varit på bvc. Ska beställa smörgåstårterna då också till dopet. Sen blir det fredagsmys! Har det regnat hela dan idag eller?? Aja, mig gör det inget iof.. Inatt sov hon från ca 22 till 04.15!! Fantastiskt! Synd bara att jag inte kunde sova så jag fick inte lika många timmars sömn :( Så, nu vaknade Fislisa! Told you :) Men nu kanske jag hinner amma innan Micke kommer så jag kanske kan laga mat också! ZZzzzZZzz

1 kommentar:

  1. Ja, det är verkligen skönt med lite annat att göra än att amma o gulla med barnen. Inte för att man inte gillar't utan för att man behöver ngt annat att tänka på :)

    SvaraRadera