lördag 21 januari 2012

Fest och huvudvärk..

Ikväll är det fest. Min svåger fyller nästan riktig gubbe, 45. Har haft en segchuvudvärk hela dagen som jag nu försöker bli av med.. Lillgrisen sover, jag och Mickenligger och kollar på Remember the titans. Hoppas att alvedonen ska värka snart så jag kan börja packa iordning. Isabella ska vara hos farfar ikväll. Vi åker dit när vi festat klart och sover där.

Va ju hos barnmorskan igår. Allt lät super bra. Svaren från proverna som jag tog vis inskrivningen va utomordentligt bra, barnets hjärta fick jag höra för första gången och det lät så bra :) Det börjar kännas att det verkligen är ett lutet knyte där inne nu och att vi faktiskt ska få ett barn till. Man har ju Bellis att tänka på nu så man har inte kunnat fokusera så mycket på graviditeten.. På tisdag är vi liksom halvvägs redan!! Hej och hå..

Återkommer med hur festligheterna blev. Ha en skön lördag folket!
Puss

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till hela familjen! Mysigt med en till liten bebis, ehhh hoppas jag för vi är ju snart där igen :). Hälsa och ha det så bra!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack ska du ha! Ja, gud det är verkligen jätte snart för er! Följer med spänning bloggen din för uppdatering :)

    SvaraRadera