fredag 27 januari 2012

Status

Jag - inte magsjuk som jag trodde, men nåt skit är det. Ont i huvet, dåsig och förkyld. Har inte fått upp nåt sen igår när jag kom hem. En kollega messade idag att hon gått hem för hon mådde jätte jätte illa. Nåt skit var det ju iallafall..

Isabella - Dagis ville att vi höll henne hemma idag då jag trodde jag var magsjuk igår. Jobbigt när man bara vill ligga i sängen med täcket över huvet.
Men, hon har varit skit gnällig och klännig. Tyckte hon hade sin "feberandning" när vi vakna efter vilan. Och mycket riktigt - 39,2 har tösen. Tror dock att det kan vara tänder för hon känns för pigg för att det skulle vara "sjuk"feber, förstår ni vad jag menar?
Ni som har barn, andas dem annorlunda när dem har feber? Jag märker direkt.

Micke - Som vanligt mår han bra. Han är fan aldrig sjuk. Under våra snart 7 år (hjälp!! vart tar tiden vägen??) har han varit sjuk 2 gånger tror jag. En förkylning och förra årets magsjuka.

Helgen blir lugn som sig bör i denna sjukstuga. Skulle jobbat imorn men nu blir det ju inte så.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar