måndag 19 juli 2010

Är vi lika?

En del på facebook har kommenterat bilder och säger att Isabella är lik mig. Jag har lite svårt att se det, överläppen är min det ser jag men resten tycker jag är svårt att se vem av oss hon liknar.. Nå..? Det finns två biler som jag fullkomligt älskar på Isabella, måste dela med mig av dom! Vill man inte bara nypa galet i dom kinderna! Söta söta du!! Va hos Patrik och Erika igår och åt middag. Isabella skötte sig exemplariskt och sov snällt hela tiden. Fast vi ville att hon skulle skrika lite så hon stressa på sin kusin som vilar i Erikas mage. Hon skulle ha den 17, men har nu passerat datumet och kusinen verkar inte ha bråttom ut direkt.. Hoppas han kommer snart iaf! Nu ligger Snorpan och sover i vagnen efter att ha retat gallfeber på mamma och pappa.. Micke slocknade också på soffan.. Jag kanske skulle passa på att sova lite också, men jag sov till 13.00 så jag är ganska pigg just nu. Självklart sov jag inte oavbrutet till 13 som ni kanske förstår.. Vi hörs..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar