söndag 25 juli 2010

Jag och Isabella chillar och Micke bygger..

Sitter i soffan med Isabella och datan i knät, man börjar lära sig att göra saker med knytet i famnen ;) Micke bygger på garderoben i hallen, hans lilla semesterprojekt medans jag ammar typ.. Det ser ut att bli bra faktiskt! Kanske ska börja tro mer på min sambo, jag trodde ju inte att hans inte skulle klara det men att det kanske inte skulle bli så bra, taskigt jag vet, men jag är ju inte känd för att vara optimistsk direkt. Men, det verkar som att jag får ta och tänka om och börja tro på Mickes ideér. Du är så duktig mitt hjärta! Hade Patrik, Erika och Tindra här igår på middag, mycket trevligt! (Som är Mickes bror, flickvän och hennes dotter om ni inte visste det) Fortfarande ingen kusin på väg.. Hon är så fint gravid alltså! Bara en stor fin mage men samma smala lår, armar och ansikte.. Kolla själva.Hur fin som helst!! Tänkte börja gå morgonpromenader imorn innan frukost.. Måste börja bli smal nu alltså! Tror min gördel kommer imorn, den ska hjälpa till att dra in magen tillsammans med magövningar. Hoppas den hjälper lite för min mage behöver all hjälp den kan få! Har losat 16 kg men det är ju inget som syns så direkt. Var väl mest vätska och sånt.. Så, ikväll blir det grillen och godis för det ser vi inte röken av här sen! Kanske nån gång ibland men mycket sällan ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar