torsdag 29 juli 2010

Har flytt hemmet..

Sitter hos svärfar nu som dock inte är hemma utan i Finland hos släkt och familj på semester. Isabella sover i vagnen, men jag tror hon vaknar ganska snart så jag får skynda mig här.. Micke ska måla garderoben i hallen som han byggt, eftersom det är öppet till hallen så flydde vi stanken av bets och målarfärg. Han kommer hit när han är klar.. Körde med Isabella för första gången idag. Lite läskigt faktiskt. Vi har barnstolen i volvon eftersom airbagen inte är urkopplad i peguoten, sen är den så liten också så det känns inte så safe att ha henne i den. Jag har inte kört volvon sådär jätte mycket och den är ju fett stor om man jämför med peguoten så ännu mera läskigt då jag inte är van med en stor bil.. Hursomhelt så skrek hon ingenting och det gick jätte bra! Jävla massa regn idag då.. Men jag tycker det är lite mysigt. Då behöver man inte känna nån ågren alls utan bara sitta framför tvn och mysa med lilla älsklingen! Och stora älsklingen också för den delen.. Nu ska jag kolla Beverly hills x2! I love it! Mys i soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar