måndag 4 oktober 2010

Dopet

Alltså det gick HUR bra som helst! Som jag sagt förr, hon är bäst när det gäller! Tog tyvärr inga foton men Erika och brorsan tog så jag väntar på mail, sen ska ni få se ;) Hon satt på Jessicas arm och tittade och var såååå söt! Inte ett ljud när hon fick vatten på huvet heller! När sångerskan sjöng sen underbara sången som var det sista momentet så tog Patrik över bärandet då gnällde hon lite men verkligen ingen fara. Martina filmade cermonin men den är 20 min lång och så intresserade är ni nog inte så jag lägger inte upp den.. Efter åkte vi ner hit och åt och drack. En helt underbar dag! Jätte fina presenter fick käraa barnet också! Lite trippletter men det gör inget, tre halsband (ett av martina,Koffe och Linda, ett av min moster Kerstin och hennes man Janne) som var likadana fast namnet stog med olika stilar, och ett var i guld (från farmor och Kenneth) och på det stod det Snorpan och hennes födelsedatum på baksidan. Ett armband och fint smyckeskrin av Gudmor/faster Jessica och Sonny. Ett fondkonto av Gudfar/farbror Patrik med familj. Astrid Lindgren böcker av morbror Patrick. Versböcker av morbror Patricks mamma(min halvbror alltså). En skallra och en muminask, även dom av Martina, Koffe och Linda. Ett album av min mormor. Ett album av farbror Patrik med familj Ett album av Emilia och Timmy. Här har vi då andra trippletten. Men alla var olika så det gör ingeting! En spargris fast i form av en krona av Emilia och Timmy också. En nallebjörn och ett presentkort av Göran. En slant av Mickes mormor. Ett presentkort på babyfotografering av farfar. Ett smyckeskrin av Nettan och Danne med barn. Och en himlans massa fina kort! Tog visst ett par kort så jag lägger ut dom sålänge. Och på presenterna, tack alla som kom! Det var en underbar dag! Somna sött när vi kom hem Försökte få henne nöjd i barnstolen kvällen innan när vi skulle fixa med tältet, gick sådär ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar