fredag 16 mars 2012

Bm?

Hade tid hos bm idag. Trodde jag. Fast jag hade det. Jag ÄR säker.
Kom dit, en bm frågade vem jag skulle träffa, jag sa Karin, hon sa - hon är inte här idag. Nehe.
Går in till en annan bm som ska kolla upp detta, säger mitt personnr. Hon hittar mig inte alls. Ok..?
Då frågar hon - varför ska du träffa Karin?
Amen ärligt!? Va fan tror du??
Jag - ja, jag är gravid..
Det går liksom inte att missa längre.
Sånna där dumma frågor/kommentarer får mig att bli sååå irri. Pucko!!
Hursom, Karin skulle ringa upp mig för en ny tid..
Det var ju inte hela världen. Jag mår bra förutom ryggsmärtor när jag suttit eller legat på rygg för länge. Stapplar som värsta 80-åringen ett tag då asså. Ska ev be om remiss till sjukgymnast. Vi får se vad hon säger när vi väl ses.
En annan sak som är toppen är att, vågar man säga det här nu eller kommer det komma tillbaka och bita mig i arslet? Provar iaf, min foglossning är borta. Helt plötsligt, puts borta väck. Kanske den som har satt sig i ryggen iof men nu kan man ju ta små prommisar utan att krevera! Fantastiskt!
Passade på att väga mig då våran våg inte vill funka, hahahah, kanske fick tuppjuck när denna koloss ställde sig på den. Har gått upp 8,5 nu.
3 kg på 4 veckor. Inte så farligt men inte kul ändå. Men upp ska man ju. Vare sig man vill eller inte..

Den senaste veckan tycker jag att det har smällt till! Helt plötsligt blev magen hård och stor. Är glad att den dröjt så länge som den faktiskt har gjort med att bli så här stor. Jag är ju i 7:e månaden, v 26+4.
Sist var jag ju typ så här stor för länge sen..

Nu ska jag njuta av tystnaden och lugnet. Isabella är på dagis och jag är ledig. Ikväll kommer farfar, det är ju AIK match som dom ska se på Mickes duk som han kommit över. Jag och Isabella tar väl och slaggar..

Bye så länge.

Ärligt, varför tror du att jag är här liksom??

1 kommentar:

  1. Åååååå jag får se magisen på bild ju ;) där inne ligger hon! Prinsessa nummer 2 :) puss Empo

    SvaraRadera