söndag 4 mars 2012

Kalas

Erikas dotter Tindra fyllde ju åtta år på självaste skottdagen. Ja, åtta eller två..
Vad är oddsen liksom? Att födas på den dagen som bara finns en gång var fjärde år?
Nu har hon hursomhelst levat i åtta år och det firades med allt för mycket tårta och annat sött. Min mage pallar typ inte sånt längre. Kanske för att jag är preggo. Igår bakade vi ju en tigerkaka, ett tag efter jag ätit ett par bitar mådde jag så jävulskt illa. Var faktiskt tvungen att spy upp skiten. Samma sak idag, men ingen spya. Åt inte särskilt mycket men middag var/är inte ens att tänka på! Skiten står mig i halsen och känns som den ska komma upp närsomhelst! Halsbrännan ska vi inte ens tala om.. Blää..

Erika hade bakat tårta i vanlig ordning - hur fin som helst som vanligt, och hur god som helst som vanligt.
Isabella satt brevid farfar som matade på med tårta, den kom upp sen när dom lekte. Mitt på golvet. Fint. En till där som inte kan äta massa sötsaker..
Fick lite babykläder av Erika till lillasyster, gud va konstigt att skriva det :) Hon hade fyndat på loppis. Igen.
En liten pälsjacka och en mössa, men det bästa var en lite Ralph Lauren klänning som var precis likadan som en som Bellis fick av Nettan med familj i julklapp. Kommer matcha varandra så fint ;)

Måndag imorn då. Jobba, jobba, jobba. Men det är ju faktiskt ganska trevligt så det är ingen fara.

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar