fredag 9 mars 2012

Jag är så trött på det här nu!

Feber hit, feber dit, feber upp, feber ner..
Hon har hög feber nästan hela tiden. Igår mitt på dan var den helt plötsligt nere på 37 och nånting, vi sov och hon vakna med 40,3!! Asså jag orkar inte!
Känns så hopplöst när den aldrig ger med sig. Hon vill inte ha glass eller nåt svalt på pannan. Försöker hålla rummet svalt men det verkar ju inte hjälpa.
Hon äter och dricker bra så det är ju bra iaf. Blir ändå en sväng till vårdcentralen idag för att se om dem kan hitta nåt. Fruktar bara för om dom ska säga -"in till Astrids."
Men hon äter och dricker ju men, äh fan jag vet inte. Vi får se.
Jag ska jobba hela helgen och har blivit skitsnorig och känner mig lite lagom dåsig. Det får fan inte bli värre.

Hatar när hon är sjuk! Speciellt när det inte blir bättre. Hatar hatar hatar!! Mammas hjärta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar