måndag 13 december 2010

Babysim, träning och dop..

Hoppade ner i bassängen i lördags och OH MY GOD va skönt det va! Varmt och super mysigt att bada med Isabella! Rekomenderas alla som inte gjort det! Bästa alltså :) Efter badet åkte jag faktiskt en sväng till gymet! Ja, tro det eller ej ;) Tog det dock väldigt lungt då jag inte varit där sen i februari, har ju tränat lite hemma och promenixat som en dåre men ändå.. Kändes sååå skönt när jag stog där och svattades! Isabella och Micke väntade hos Mickes pappa, och hon klarade sig fint utan mamma en stund :) Man vet ju aldrig hur dom reagerar men inga problem, grymt skönt! På kvällen kom svärfaren förbi och åt middag med oss, tacoburgare och bärs. Kan vara bland det godaste vi vet nu :) Mmmm! Och igår var det äntligen dags för lille Adrians dop i Tyresö kyrka. Han var så duktig och söt. Micke blev ju gudfar till honom också, även han skötte sig bra i kyrkan ;) Hahah.. Vi var ju så nöjda med våran present till honom, minns ni att jag skrev om den för länge sen? Iaf så var det en vit lite pall med texten Adrian ovanpå, bokstäverna kan man också ta bort så det är som ett pussel. Har tyvärr ingen bild på den men vi tyckte den var jätte fin iaf! Och paketet och kortet som jag pysslat med var jag också mycket nöjd med ;) Fint va ;) Tyvärr hade dom ingen present öppning så vi fick inte se vad dom tyckte om den, hoppas iaf att ni gillar den, speciellt lille Plutt såklart :) Inte läge än att använda den men om några år så. Och tårtorna och baket var helt fantastiskt! 6 tårtor i bokstäverna ADRIAN, helt fantastiskt fint, olika smaker i varje bokstav, på ljusen hade dom textat namnet, servetterna har Erika pysslat med, lussebullarna var i formen A, ja alltså det var helt sjukt grymt gjort! Tack för en mysig dag med massa fint och gott! Grymt jobbat! Åsså Snorpan med alla kärleksfulla fina fastrar :) Isabella fick ett paket av Micke kusiner(Maria, Stefan och Peter) med massa super fina kläder, tack så JÄTTE mycket!! Ikväll bär det av till Tyresö igen(!).. Min kusins "plast"dotter fyller år och det ska firas. Dom har inte träffat våran lilla skatt heller så då blir det två flugor i en smäll :) Ska bli jätte roligt att träffa alla. Glad Lucia allihopa! (säger man så?)

2 kommentarer:

  1. Vi hade tänkt ha presentöppning men jag hann ju aldrig så långt... :(
    Pallen var helt underbar, jag har sett den på nätet flera gånger och varit jättenära att beställa en. Den är superdupersnygg och speciell, och paketinslagningen var nästan lika snyggt det också :)

    Massa, massa tack till er!
    Kram kussen m. family

    SvaraRadera
  2. Hahahah! Härligt att ni gillade den :)

    Kram kram till er alla

    SvaraRadera