torsdag 9 december 2010

Fattiglapp

Nu är jag så jävla pank man bara kan bli! Det dåliga med julen. Inte ett jävla öre har jag kvar.. Fast jag ska erkänna att mina sista korvören gick till att fixa frissan. Hade kunnat vänta men det är ju dop i helgen sen är det ju jul och då vill man väl vara lite fin. Isabella var med hos frissan, satt i bilstolen och var hur duktig som helst! Älskade plutt! Ca 1 timme tog det och hon gnällde inte en enda gång. Va glad man blir alltså :) Hon har även en ny grymt skön rutin, hon somnar runt 12 på dagen, dom dagarna vi är hemma, sen sover hon i ca 3 timmar. Det mina vänner gillar vi stenhårt! Bara för att jag skrev det nu så kommer hon väl ändra på det, hahaha.. OCH JUST DET! Inatt sov hon 6 timmar i sträck! Första gången sen hon kom till jorden! Inte för att jag kände mig nå vidare utvilad då men fortsätter hon så kanske, kanske man kommer känna sig utvilad inom en snar framtid. Chansen tror jag dock är liten att hon fortsätter.. Men, vi hoppas vi hoppas! Julmarknaden i Drottningholm som vi var på var fullkommligt skit. As besvikna blev vi. Överfullt med bilar så vi trodde att marknaden skulle vara stor med massa olika saker att titta på, men fan den var skit liten och ap tråkig. Nästa år åker vi inte dit. Blä, va dåligt humör jag blev på nu.. Pratade med Micke och vi kom ihop oss lite. Inte kul.. Men det går över med ett varsitt förlåt och en puss och en kram när han kommer hem. Eller när vi pratar nästa gång. Vi blir väldigt enkelt sams om vi tjafsat, det är bra med oss. Inga långsinta surpuppar. Det var ganska mycket tjafs en tid efter Isabella hade kommit. Då hade vi en körig period alltså, Isabella skrek ju så mycket och vi var totalt färska och osäkra päron. Men, vi pratade om det och sen dess har det varit finemang. Vi är jätte lyckliga med varann, tro inget annat. Men visst måste man få ut irritationer och frustrationer ibland, och tyvärr brukar dom landa på den närmsta.. Jag älskar honom iaf mest av allt och han är helt klart den bästa sambon/pojkvännen man kan önska sig! Vill inte byta ut honom mot nåt! Min lilla familj är bäst! Vi <3 Min fina man! Och min älskade lilla familj! Vad vore livet utan er??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar