onsdag 15 december 2010

Kalas, kalas, kalas..

Men nu är dom slut. I söndags var det ju dop, i måndags min kusses tjejs dotter och igår grannkillen Anton.. Herregud, min kropp är så full av socker nu att det räcker hela året. Tyvärr så har vi en aladdin ask hemma som Micke fick av nån på jobbet och den kunde jag ju itne låta bli att öppna så jag fyller alltså på min sockerbombade stackars kropp med mer socker.. Aja, det är iaf jul snart och då ska man ju äta som aldrig förr. Vet inte om jag kommer kunna kalla mig smal till jul som jag ville, det har stått väldigt stilla på vågen ett tag nu(konstigt med allt man äter liksom..) men det har iaf inte visat högre siffror, och det är huvudsaken mina vänner! En sak som vi har märkt nu under alla dagar med massa folk är att Isabella, som alla vill gulla med ;) inte bryr sig ett skvatt om vem som håller henne eller vem som gullar med henne. Det gillar vi! På dopet vandrade hon runt mellan fastrarna och farmor mfl, nöjd och glad all the time! Hos kussen min kom vi in, kussen tog Isabella sen satt hon hos alla tror jag, jag och Micke satt vid ett bord i deras vardagsrum och såg henne sitta i soffan med alla andra och var skit nöjd. Och igår hos grannen satt hon hos en annan granne jätte länge, nöjd. Hoppas hon fortsätter i samma anda. Det är så roligt att kunna visa upp en glad, nöjd och snäll liten plutt! Med finaste bästaste kusin Fille! Och med finaste bästatse Julia, som är Filles dotter. Och på kalaset hos grannen, födelsedagsbarnets lillesyrra Frida, jag och Isabella lekte med Fridas sjukt roliga hamstrar :) Igår kväll fick jag ont i halsen helt plötsligt. Det är alltid så med mig, hux flux så har jag ont. Försöker kurera mig nu med citroner, apelsiner och honung. Försöker amma lite mer också så inte Sruttan blir smittad, men det går sådär. Det märks att mjölken börjar sina nu när jag inte hel ammar längre. Vi vill ju inte ha en krasslig Isabella till jul! Men, jag tor hon klarar sig. Jag mår ju inte dåligt förövrigt, bara ont i halsen.. Ikväll ska vi bara chilla framför tv:n alltså! Kanske äta lite choklad ;) Puss å kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar