torsdag 23 december 2010

Bebisar!

När Snorpan vaknade inatt runt 03.00 fick jag en känsla, att Emilia skulle till BB. Vet inte alls vad den kom ifrån men kollade mobilen men inget mess. När vi vaknade nästa gång vid 06.30 hade jag ett mess på luren, från Emilia! Gissa vad det stog!? :) Tror det är vårat starka band(låter fånigt men så är det, hon är verkligen som en syster för mig)som gjorde att jag kände på mig att det var dags för henne! Vill önska henne all lycka till, men jag vet att hon kommer greja det galant. Hon är en stark tjej min Emilia. Älskar dig Emilia och snart är han ÄNTLIGEN här lilla plutten! Ett stort grattis till Malin med famlij också som fick pojke nr2 den 21/12! Nu kommer alla bebisar som man väntat på! Helt underbart! Nu ska jag byta bajsblöja! Jag och min Empo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar