torsdag 2 december 2010

Fast asså, detta gillar vi INTE! Jag drar ut, hon stoppar tillbaka..

3 kommentarer:

  1. Haha jobbigt! Jag var skiiitorolig för att Noelia skulle börja med tummen iom att hon inte tog napp men hon verkade/verkar nöjd utan något av det.. Har Isabella inte heller napp? Hoppas allt är bra med er annars! Kram

    SvaraRadera
  2. Haloj...hoppas ni mår bra :) Du som älskar Lundmyr...de har ju utförsäljning på vissa varor nu fr i dag till söndag på deras lager i Häggvik...jag va där i dag :) Kraaam

    SvaraRadera
  3. Oj, här har jag helt missat att du börjat igen :)
    Vi har också en unge som tydligen tycker det är godare med tummen än med nappen.
    Haha, jag minns inte när du satte gurkan i halsen, men jag kommer ihåg att man käkade tillsammans lite då och då. Åh O'boy det är verkligen minnen det :D
    Ett starkt minne som jag har med dig är när det började brinna på hemmet som din mamma jobbade på och vi sprang hem till henne för att berätta det. Tyckte det var läskigt.
    Serien minns jag inte, vad handlade den om?
    Åh va roligt med gamla kort. Måste nog leta upp lite jag med. Det är ju så synd, jag tror jag tar fler kort på en dag nu än vad man gjorde på ett år på 90-talet. Jag tror inte jag har jättemånga, men ska kika :)
    Oj, värsta romanen.
    Kram

    SvaraRadera