lördag 4 december 2010

Babysim

Idag började vi. Jag badade inte så Micke fick hoppa i plurret med gullungen. Så söta var dom båda två. Jag stod på kanten och passade på att ta lite kort för nästa gång hänger jag med ner och då kan ju ingen fota. Och palla fota varje också.. Nej. På väg hem och är mycket nöjd :) Åkte ner till Bromma blocks efteråt och inhandlade dom sista julklapparna, så nu är alla klara! Skööööönt! Köpte boken om knugen till mig själv, hahaha, jag vet! Men jag gillar sånt. Så det blir kvällens lektyr :) Läste ut Carrie diaries, asså den var sådär va. Blev aningens besviken.. Åh, vi ska till Drottningholm imorn på julmarknad! Älskar älskar älskar!Visste inte att det var denna helg, åkte förbi där idag och såg skit mycket bilar, kollade på nätet och visst var det så. Blir dock inte där så länge för vi ska till Linda sen och frissera oss. Micke ska spara ut håret nu.. Lite tråkigt tycker jag, killar är fan snyggast när dom är rakade tycker jag. Men men.. Får väl raka honom i sömnen sen ;) Hihihi.. Avslutar med två sköna bilder på mitt allt! Snodde mammas tandborste, måste ju öva lite tills mina gaddar kommer. Men det verkar som att borsten sitter på fel sida.. Somnade i mammas knä i gungstolen, zzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar