onsdag 1 december 2010

Bvc och ett underbart fynd

Åh va roligt det är att åka dit och kolla hur barnet växer och frodas! Vikt: 7360 Längd: 65,5 Huvud: 42,8 (ganska ointressant med huvudmåttet men ni får det iaf) Två elaka sprutor fick hon ju också. Den första gick hur bra som helst, men den andra gjorde ondare. Men det är ju så det ska vara.. Dock gick det att trösta henne lätt som en plätt och nu verkar hon må fint! Braiga unge :) Glad trots sprutor! Leka med sockan är ju mycket roligare än att ha den på foten.. Åkte till Babyland efter bvc-besöket för inköp av badbyxor då vi premiärbadar på lördag, skit spännande btw! Hittade då detta Lundmyr fynd, myspys pyjamas som var nedsatt 30%!! Hade verkligen inte råd egentligen men när den är nedsatt så mycket så MÅSTE man ju bara passa på! Eller hur? (tjejresonemang eller vad..) Aj löööv Lundmyr! Ska åka och hämta Linda från hennes jobb sen, skulle köpa hårfärg till mig men jag vetefan om jag inte behåller min färg jag har nu.. Fan, jag är sååå kluven! Men jag tror att gör jag inget så kommer jag ångra mig. Är sjukt rastlös när det gäller håret mitt. Måste bytas färg titt som tätt. Och nu är det ju vinter och då är det ju mörkare som gäller, tycker jag. Tänkte klippa lugg också men där har jag ångrat mig. Det är så skönt nu när luggen blivit så lång så den hänger med resten av håret när man sätter upp det.. Aja, vi får se hur det blir med den saken.. Till sist en liten bild på älskade älsklingen från igår när hon var nybadad och glad! Och ett grattis till kusinen Adrian som blir hela 4 månader idag! Grattis lilla gubben, puss från kusinen och faster! Herregud va jag älskar dig min älskade dotter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar