lördag 12 juni 2010

Almost there...

Var idag och köpte massa småsaker som fattades innan bebis kommer. Jävlar va dyrt det är! Vi har haft tur som fått så mycket, tack till er alla som bidragit! :) Köpte bla en amningskudde, sängkläder till liten, mobil till spjälis, en jäääätte mysig filt och lite andra småsaker.. Det som saknas nu är nog bara en bröstpump. Ska verkligen göra mitt allt för att amningen ska funka men känner att jag vill ändå ha en pump in case of emergency liksom.. Det är verkligen ett helvete att knata omkring i butiker nu! Få jätte lätt sammandragningar, det börjar närma sig minsann :) Skulle vilja lägga upp bilder på sakerna vi inhandlade och dom nya fina utemöblerna men jag pallar verkligen inte.. Om jag blir för rastlös nån dag så fixar jag, annars kommer det så småningom! Stackars Jesper (en grannpojke) har gått och brytit armen på en fotbollsmatch igår. Gipsad andra dagen på sommarlovet, stackarn.. Krya på dig Jesper! Hörs sen då.. Kram till er alla!

3 kommentarer:

  1. Snart dax...:) På Charlies 1-årsdag!Bröstpumpär jättebra att ha,om du får mjölkstockning eller om Micke ska ge flaska :)
    Kolla om du har nån att låna av, tyvärr gjorde jag det själv annars hade jag en!

    Kram på er alla :)

    SvaraRadera
  2. Fyller han 6/7 eller?

    Ja, det är ju skit dyrt med pumpar.. Vi får se hur det går så köper jag kanske en sen :)

    Puss på dig!

    SvaraRadera
  3. Ja Charlie fyller 6 juli :)

    Puss & Kram

    SvaraRadera