onsdag 16 juni 2010

Att göra idag..

Sitter här i våran "bäddsoffa" som egentligen absolut inte är en bäddsoffa och kollar på våra bästa år.. Sängen är för mjuk för min rygg just nu och det gör stört ont att ligga i den, så vi har flyttat ut i soffan tills bebis anländer. Ska bli jävligt skönt att flytta tillbaka kan jag ju säga! Efter days of our lives ska jag pallra mig ut i solen! Få lite färg på mig.. Men jag åker nog till konsum i STenhammra först och hämtar ut ett paket. En mobil till spjälis som jag beställt. Den va fruktansvärt dyr och skulle inte alls ha köpt den om det inte vore för att den var så himla fin! Köpte en i helgen men kände att den inte alls skulle passa våran lilla tös så den fick åka tillbaka till butiken. Ska visa sen hur super fin den är :) Ska fixa naglarna sen också, dom har gått av lite och är oreanga. Funkar några dar med sån färg men nu har jag tröttnat.. Det blir mitt "att göra på altan" idag.. Har slutat gå hos Carro(min nagel tjej) då jag inte jobbar längre så håller naglarna på ett helt annat sätt. Och jag sparar lite pengar varje månad. Mycket bra av mig, visst! Ikväll kommer svärfar hit tror jag och ska kolla om han kan fixa handbromsen på min bil. Råkade dra sönder den för en tid sen.. Ops.. Oanade krafter visst.. Hahah.. Och Micke ska olja altan en gpng till sen kommer det vara sååå fint där. Nyoljade möbler(ser helt nya ut!), nyoljad altan och nya fina rottingmöbler! Sweet som fan! Ha nu en underbar dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar