måndag 21 juni 2010

Ny vecka..

Så var det måndag igen då. Fan va veckorna går fort! Och på onsdag blir det ju spännande, vändning nr 2.. Hoppas det går bättre än sist. Tänk på oss då och kross your fingers please ;) I helgen så skruvades det ihop lite möbler: spjälsäng och skötbord. När vi stog vid sängen och la in madrass och spjälskydd kändes det minst sagt konstigt.. Det är ju verkligen inte långt kvar nu! Men ack va skönt det ska bli att slippa bäckensmärtor, sammandragningar och allt. Ser verkligen fram emot att kunna röra mig normalt igen och gå promenader! På lördagskvällen kom Linda och Göran förbi och grillade mycket god mat! Göran var sådär lite lagom bakis och Linda lika söt som alltid! Underbart att träffa kära vänner. Gör ju inte det så mycket just nu då jag är hemma hela tiden. Och jag har ju inte träffat Linda på flera veckor så det var skönt att stilla begäret ;) Kollade såklart på årets bröllop också! Fint fint fint! Hoppas dom lever lyckliga i alla sina dagar <3 Min mage då.. Herregud, den är helt förstörd! Så mycket bristningar asså :( Vill inte ens tänka på hur den kommer se ut sen.. Är det någon som vet typ nån bra kräm som stramar åt eller nåt annat man kan använda som ev kan hjälpa till att få huden tillbaka lite iaf?? Fattar ju att bristningarna kommer vara kvar men tänkte om man kunde hjäpa huden lite så att det inte blir så slappt liksom.. Fattar ni vad jag menar? I´ll try anything! Tacksam för tips och råd! Måste bara hylla min fina fina pojkvän, sambo, fästman! Han fixar på tomten, städade hela huset i helgen, hämtar saker till mig hela tiden. Börjar känna mig duktigt jobbig som ber honom om saker heeeela tiden men fan, kan ju inte göra ett skit utan att magen drar ihop sig galet! Han är helt fantastisk och underbart snäll! Är så tacksam och glad över honom! Älskar dig finaste! Nu när det är officielt måste jag passa på att slänga ut det största: GRATTIS ALL LYCKA TILL I VÄNTAN PÅ BEBIS! Till min älskade kÄra vän Emilia och hennes man Timmy! Ska bli så spännande att följa din resa genom det som jag alldeles snart avslutar! Tänkte rensa lite bland korten som ligger på datan nu, har så sjukt mycket och jag tror inte allt behövs sparas. I brist på annat att göra liksom.. Skriver väl på onsdag eller torsdag när vi vet hur vändningen gått. Tills dess, må bäst!

1 kommentar:

  1. Tack älskade vän!! Det blir så roligt att det bara kommer vara ca 6 månader mellan våra små!!! Puss puss älskar dig!!!!!

    SvaraRadera