måndag 14 juni 2010

Gratis är gott..

Bm besök idag. Fick två "goodie bags" från mvc. En från Libero och en från Pampers med prover och reklam och massa saker. I like! Nu behöver vi inte tänka på att köpa blöjor till en börja iaf.. Älskar att få saker. Inte för att jag är snål eller så men det är alltid roligt med presenter. Speciellt när det var så mycket bra saker som vi kommer behöva. Det här var vad vi fick! Från Pampers: haklapp scarf blöjor tvål bindor 2 salvor till bebis stjärt body liten snuttis eller vad det nu är + en massa reklam, erbjudanden och annan info.. Från Libero: blöjor engångsskötbord binda amningskupor babyolja våtservetter leksak mössa en tidning och massa reklam och kuponger här med Annars gick allt bra tills hon skulle kolla hjärtljudet, la mig ner på britsen och bebis började utöva aerobics eller nåt! Det var helt galet asså! Bm blev tillochmed chockad. Det var omöjligt att kolla ljuden när hon var så igång så jag fick komma tillbaka senare. Åkte till frissan under tiden och klippte mig och färgade fransarna. 720:- för det, är inte det ganska dyrt? Hon är ju jätte duktig och jag är skit nöjd, men ändå.. Aja, bara pröjsa och se glad ut. Tillbaka hos bm och bebis hade lugnat sig. Det lät jätte bra! Som jag skrev förut så var vi ju på inköpsturné i helgen. Hämtade även ut en gratisbox på babyproffsen när vi ändå handlade upp halva butiken Och däri fanns: blöjhink påsar till den vanisch fläckborttagning tvål blöjor en tidning och massa reklam.. Det vi faktiskt betalade för var detta: Amningskudde, tror den kommer komma till mycket användning! två kisskydd till sängen underlakan till vagn dingel grej till barnvagnen 2 bäddset myggnät till vagn avlastnings grej (?) till vagn nätpåse till vagn en suuuuper mysig filt, den är så mjuk ock skön! Helt underbar :) Ger nu upp losec! Hjälper inte längre så jag ska prova med nåt som man dricker istället. Hoppas på bättre hjälp där nu. Det är verkligen fruktansvärt med riktigt illa halsbränna! Usch och fy.. Ska nog sova lite nu. Somnade 3.30 imorse och upp 8.00.. Sweet dreams for now..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar