lördag 5 juni 2010

Här händer det inte mycket..

Därför har det inte skrivits så mycket på sista tiden.. Bebis sparkar och verkar må bra, jag mår också bra. Har dock en rackarns foglossning.. Vissa dagar är värre än andra. Fick ul tid på måndag, ska bli så spännande! Hoppas och ber på goda nyheter! Jag längtar verkligen mer och mer efter lilla bebisen nu! Kan nu känna typ en fot ibland, eller om det är en hand vet jag inte men det är ju skit häftigt att känna det! Man vill bara ha bebis ute då och pussa på dom små kroppsdelarna! (Det lät ju lite äckligt men ni fattar vad jag menar va..) Alltså jag är så rädd att nåt ska gå fel eller så! Men det är val ganska normalt eller? Oro, oro, oro.. Den tar aldrig slut alltså. Vill bara ha henne här ute nu hel och frisk! Är det nån mer gravid/har varit gravid därute som nojat som jag? Fick besök i fredags (igår) av min kära kollega och vän Fia och en annan vän Lillchippen (Fredrik är hans riktiga namn, men han är ganska kort så vi döpte om honom till Lillchippen) Så mysigt var det! Tok Fia kom med en present till bebis: CONVERSE SKOR!!! Jag har velat haft sånna sen jag blev gravid! Röda och fina! Tack söta gumman för dom :) Vädret har ju varit grymt, pallar dock inte ligga i solen så länge för det känns som om jag ska kollapsa.. Men idag var vi och köpte en paviljong till altanen, samt skyssta rotting möbler som ska pryda i paviljongen. Ska hämta dom imorgon, bilder kommer :) Skönt iaf att ha en skön skuggplats att chilla på när det blir för varmt. Nu ska jag väcka min sovande man här på soffan. Varför vet jag inte, det är bara så tråkigt när han sover. Kanske ska spela kort eller nåt..

2 kommentarer:

  1. Det första min barnmorska sa till mig var, nu kommer du alltid vara orolig vare sig barnet är i magen, 1 månad eller 20 år. Stämmer! Men allt kommer gå SÅ BRA Lena, hur det än blir med positionen av bebis i magen. Snart har du världens finaste vid din sida!

    SvaraRadera
  2. Puss på dig söta Yanina!

    SvaraRadera