måndag 28 juni 2010

Fix och don..

Idag har jag varit lite duktig iaf :) Har fyllt i föräldrarpenning papper, ringt ett samtal som lika gärna hade kunnat blivit uppskjutet i ca 100 år, målat tånaglarna(!)ja, jag lyckades! Och målat naglarna på händerna också.. Samt druckit en kopp hallonbladste. Tänkte börja operation utdrivning nu.. Undra hur många koppar om dagen man får dricka..? Får nog kolla upp det på nätet eller så. Shit va varmt det är..!! Min effektiva förmiddag!Upptäckte att min förlovningsring typ inte passar längre.. Hahahah! Måste ju visa kläderna vi fick av Anita.. Så söta alltså! Det rosa Timberland kittet fick vi av en annan kär vän, dom röda Conversen var från Fia. Ungen kommer ju bara ha massa märkesdojjor! Hon fick ju jätte fina Pumapjuck av Erika förut också! Fint ska de vara vettu ;) Stort tack till er alla som varit så generösa och snälla!! Love you all! Nu ska jag hitt på nåt, vad vette fan.. Kanske ut och hoppa lite så bebis vill komma ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar