tisdag 29 juni 2010

Gäääsp...

God morgon världen... Ska till bm idag, kanske kanske förhoppningsvis sista besöket. Trodde ju det var sista gången sist jag var där men icke. Kollade upp det där med hallonbladste igår, verkar fritt fram och dricka på. Är ju så sent i graviditeten så jag ska nog koka en kanna eller så ;) Sotarn ska komma hit idag.. Tycker inte om att sitta och vänta på en främmande karl som ska in i huset och klampa runt.. Det brukar gå fort iochförsig men ändå. Lite olustigt tycker jag. Sen blir det nog en powernap som det känns nu. Ska försöka avsluta pappas konto också för 4:e gången.. Varje gång jag varit där har det varit nånting som strulat med papperna man ska ha med. Sist var det fullmakten från brorsan som inte var giltig då den var kopierad och inga vittnen fanns, men varför har dom inte sagt det dom andra två gångerna jag varit här liksom!! Fan, hatar när inforamtion inte kommer fram som den ska, eller när folk som jobbar på samma ställe säger olika saker, det är typ det värsta! Wish me luck on that one..! Nu ska jag koka mig en kopp te, ta en dusch sen åka till Ekerö och förhoppningsvis ha lite tur med mig! Ha en underbar dag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar