fredag 20 maj 2011

Besök

Äntligen fick jag lite besök! Min kollega och kära vän Fia kom ut och kollade in nya placet. Jag vet att det inte är helt lätt för mina vänner utan körkort att komma ut till oss men jag/vi hämtar gärna på typ Ekerö, vilket jag gjorde idag. Hon är så härlig lilla Fia. Underbart störd så där som jag bara älskar! Vi åt lunch och drack såklart kaffe och käka delicatobollar. Isabella verkar gilla henne me. Inte en grin min alls, vilket hon brukar kunna avvara när hon träffar folk hon inte ser allt för ofta. Tack för besöket Fia, alltid lika roligt! Har fått mitt betyg i svenska kursenjag nyss avslutat, VG! Jo ja tackar ja :) Känns tok skönt vill jag lova! Nu har jag börjat med matten.. Det var det värst jag visste i skolan men ny känns det gamla roligt så länge man fattar nåt. Blir faktiskt mycket nöjd om jag får G där. Så, nu ska vi mysa i sängen med en film, imorn ska vi va hos svåger och svägis kl 10:00. Micke ska hjälpa sin bro med några jävl lister eller vad det var. Jag och Erika passar barn och solar, jag solar iaf. Åh va brun jag ska bli ;) Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar