söndag 8 maj 2011

Helgen..

Sitter i sängen, totally slut! Har flyttstädat heeeela dan! Fy fan säger jag bara. Fatta dom som jobbar med detta, flyttstädning alltså, dom borde få en medalj. Fint som fan blev det iallafall. Hoppas damen som köpt huset tycker det också, hon ska nämligen komma och besiktiga städningen som hon sa.. Suck typ. Men vi har fan inte gett henne något att klaga på! Så det så. Isabella sov dom första två timmarna. Sen gick vi upp till grannarna(ja, dom är fortf grannar)och fikade sen stannade Isabella kvar där så vi kunde städa på. Jätte skönt! Hon hade varit hur snäll som helst. Sen bjöds det på middag, tacos, mmm! Efter den goda middagen tog Micke den fullproppade bilen hem och jag och Isabella knallade. Skönt med en prommis efter maten. En dusch för mig och ett bad för Bellisen, och nu sitter jag här och resten av familjen sitter i köket. Underbart! Hade våra första middagsgäster här igår. Såklart bestod dem av Erika, Patrik, Tosse(svärfar), Tindra och lille Adrian. Alltid lika trevligt! God mat så in i helskotta. Tosse är så sjukt brun efter två veckor i spanien så det är helt sjukt! ´Man känner sig som den blekaste av dem blekaste! Åsså dessa undebara barn! Hahaha, stackars Adrian. Men söt är han ändå! Isabella är inte skit sur som det ser ut, däremot trött som attan! Nu ska jag försöka få barnet att sova, sen poppa popcorn och glo på Seinfeld. Go natt!

1 kommentar:

  1. Åh, vad roligt med uppdatering!! Känns som att jag går in här hela tiden och kollar läget.
    Först: Ska ni GIFTA er? Hade ingen aning. Grattis! Vilket datum?
    Två: Grattis till MVG. Awsome.
    Tre: Keep up the good work med uppdatering ;)
    Kram

    SvaraRadera